Yahoo Japanよりの連絡/Reply from Yahoo Japan

View previous topic View next topic Go down

Yahoo Japanよりの連絡/Reply from Yahoo Japan

Post  IIEC on Fri Oct 10, 2014 8:11 am

(English message is after the Japanese message)

皆さん、

Rogers.com/Yahoo.comの問題に関してYahoo.co.jpより下記の連絡がありました。

[] Yahoo Japanはこちらから通知した問題が事実起こっている事を確認した。
[] 送信先(Yahoo.comのこと)にブロックの解除依頼をしている最中。
[] 解決までには時間がかかるかもしれないので待ってください。

以上お知らせします。

注)

Rogers.comは実際はe-mail service systemを持っていません。
@yahoo.comに@rogers.comのdomain nameをかぶせているだけです。
それでYahoo JapanはYahoo.comと交渉中です。
ちなみにYahoo JapanとYahoo.comは全く別会社で関係はありません。


All,

I received the following reply from Yahoo.co.jp regarding the trouble with Rogers.com and Yahoo.com.

[] They confirmed that the said problem in fact exists.
[] They are requesting the e-mail service provider (=Yahoo.com) to clear the block.
[] They asked us to be patient as it may take time to resolve.

Note:

Rogers does not have its own e-mail service system.
They are putting the domain name @rogers.com over @yahoo.com.
Thus, Yahoo Japan is negotiating with Yahoo.com.
BTW, Yahoo Japan and Yahoo.com are two different companies.
No relations between them.

Nobby Miura
Toronto Internet Information Exchange Club (IIEC)

IIEC

Posts : 32
Join date : 2010-11-25

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum